سلام
کینه پوش

خــــــــب دیگه خوش گذرونی بسه و بر گردیم به دیار غربت خودمان

این روزا حتی وبلاگمو هم آپ نکردم دیگه خودتون به بزرگی خودتون ببخشید که این روزا فقط گشن و گذار کردم که دلم خیلی برا اهواز تنگ شده بود این روزا هم که هوا خوب شده اهواز دیگه شرجی نیستش دل کندن برام خیلی سخته

دلم برا شوما هم تنگ شده بود خب دیگه چه خبر چیکار می کردین؟ تو چطوری کیمیا از کمیل کمتر می حرفی

 پستات هم که مث من شده هر هفته یکی خخخخخخ

به به رضا یاغی هم که وبلاگش یه ساله شد تو وبلاگش جشن گرفته بود خیلی هم خوش گذشت چقدر هم اون جا خوش گذشت رضا بازم از این کارا بکن



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت1:50---7 مهر 1392
نه اینکه خیلی هم بهتون کیک دادم و خیلی هم کادو آوردین!!!!!!!!!!

(مهم حضور بچه ها بود)
پاسخ: آره دیگه خسیسی چیکارت کنیم به عزرائیل جون قسدی میدی ما هم دیدیم خسیسی برات کادو نیوردیم فقط اومدیم رقصیدیم چشمت کوووووووور


ی درداره مونث
ساعت1:00---7 مهر 1392
سلام داداشی



فدای تو بشم من



مدرسه ک میاد با اینکه من بازم تو نت ولو ام



ولی پستام



نمیان



ینی باید درد بیاد تا بیان!!



امروزم اومد..دیشبم اودم



کلا میاد/ ناراحت نباش اپ کردم!!!



خخخ



خوبی خودت؟



خیلی نگرانتم



خیلی عزیزی واسم



ما ک دسترسی نداریم بت



مرگ من مواظب خودت باش



ایشاالله تا چند روز دیگه رضا چرت نویسم بیاد



دلم براش ی ذره شده



نمیدونم چرا خبری ازش نی



ایشالله اونم بیاد



توهم مواظب خودت باااااااش



تورو خدا



..



من نیمدونستم اهوازی



البته بهت میخوره!



من اهوازو دوس دارم



زیاد نیومدم ولی آدماشو خودشو دوس دارم



خونگرمن



مثه داداش خودم



اوووووووف خیلی زریدم



اووووخ خواب میمونم







فردا سرویس بپره باید تا مدرسه بپر بپر بدواآم





فدای داداش /

دله ابجی تنگه براش/



اصن حال کن خدایی نصفه شبی برات شعر میگم!!









فیلااااااا
پاسخ: چرا از درد خواهری از خوشحالیت هم بنویس مختلف نویس باش عزیزم. بله یه دفه بیاین اهواز در خدمت باشیم. آره والا منم واسه داش رضا چرت نویس خیلی تنگ شده نوشته هاش واقعا جاشون خالیه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|